Si nu suntem toti !

Si nu suntem toti !



SALSA CALIENTE Y LOCO

SCOALA DE DANS LATINO

eu cu cine dansez?



A trecut ceva vreme de cand nu v-am mai dat vesti, dar asa e toamna, parca timpul trece mai repede. Dar nu am stat degeaba si m-am documentat despre efectele miraculoase pe care le are salsa asupra oamenilor. Stiai ca arzi 10 calorii/ pe minut atunci cand dansezi salsa? Adica imbini atat de melodios utilul cu pasiunea. Zic sa nu mai stati pe ganduri si sa faceti din aceasta toamna una speciala si fierbinte: lasa-te in ritmul salsei. Sa nu mai zici ca nu ti se intampla si tie lucruri placute si neasteptate.

Va astept in cuplu sau pe doua picioare, incepand cu aceasta saptamana (5,7 noiembrie) la noua sesiune de inscrieri la cursurile de salsa.

A venit, a venit toamna/Acopera-mi inima cu ceva....Sau mai bine o salsa as dansa...la, la, la, la...hai ca stiti si voi versurile :)


programul ramane acelasi si il puteti gasi daca va uitati mai jos pe blog. va veti descurca sigur.


v-am pupat!

0 Responses to "eu cu cine dansez?" (Leave A Comment)